Camerichs 43ste buitenlandse winkel heeft zopas zijn deuren geopend in het hart van Duitslands vierde grootste stad.

Over de jaren heen heeft Camerich aangedrongen op een verstandige en voorzichtige buitenlandse expansiestrategie, vooral voor wat betreft de plaatskeuze voor zijn winkels.

“De meeste van onze winkels liggen in belangrijke internationale steden, zoals Londen, Brussel, Sydney, Seattle, Seoul, Melbourne, Vancouver, Singapore en San Diego. Deze steden hebben een aanzienlijke impact op trends in de wereldmarkt en stimuleren substantieel onze merkbekendheid en afzet. Volgens al deze criteria is Keulen de juiste keuze.” –Shirley Wang, Brand and Marketing Director

Vandaag is Keulen een van de belangrijkste centra ter wereld voor tentoonstellingen en cultuur en is het gastheer voor de gerenommeerde Cologne Furniture show, een beurs die sinds 1949 wordt georganiseerd in het Cologne International Expocentre.

“Europa is al lang trendsetter in de wereldwijde meubelmarkt en Keulen heeft een onbetwistbare invloed op meubelzaken over de hele wereld. Het wordt een van onze belangrijkste steunpunten voor onze internationale expansie.” –Mr Fu Haijun, Camerich General Manager

De showroom zelf stelt de laatste producten van de Camerich reeksen voor. De etalage, gedetailleerde decoraties én het verlichtingsontwerp brengen de unieke identiteit van Camerich perfect op de voorgrond. Het merk Camerich en zijn mode- en mensvriendelijke ontwerpen geven de klanten een buitengewoon comfortabele koopervaring.

“Elk detail van de Keulse winkel is het resultaat van ons teamwerk en onze zoektocht naar uitmuntendheid. Dit zal de benadering zijn voor elke winkel die als paradepaardje moet dienen voor Camerich… want wat wij in de winkel verkopen zijn niet alleen de producten, maar ook de cultuur en filosofie van Camerich.” –Shirley Wang