Met in 2013 enkele nationale en internationale boeiende projecten op komst voor het merk Camerich, vonden we het gepast om eens terug te blikken op Camerichs groei en impact in 2012.

In 2012 was er een toename in het marktbewustzijn van het merk Camerich.

“Van de Design Week in Milaan over de Carrara Marmerweken in Carrara naar de International Design Week in Beijing, was Camerich in 2012 meer betrokken bij innovaties in internationale kunstevenementen en handelsbeurzen dan ooit tevoren.” –Shirley Wang (Camerich Brand and Marketing Director)

In april maakte “Village Mountains”, een grote kunstinstallatie van Camerich en StandardArchitecture, zijn debuut op de Design Week in Milaan en werd vervolgens tentoongesteld tijdens de Marmerweken in Carrara en de  International Design Week in Beijing. In september verzorgde Camerich een productvoorstelling waarbij het een toename noteerde in de collecties. Tijdens het evenement stelde Camerich ontwerpen tentoon voor de “TOPO”-sofa, die voor het eerst werd bewonderd op de Advanced Concept Exhibition 2011.

In 2012 vestigde Camerich een samenwerkingsverband met een 5S BMW-dealer in Beijing en met de Europa-Asia Center, en introduceerde een gloednieuwe reeks producten. Het opende 12 nieuwe buitenlandse showrooms, waaronder een paradepaardje, een Britse showroom van 1.115 m² in Swiss Cottage, Londen.